مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-19سياسي

اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در خصوص اقدامات این یگان عملیاتی در جهت کمک به هموطنان و مقابله با ویروس کرونا، - فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با بیان اینکه آماده اجرای هرگونه مأموریتی برای کمک رسانی به مردم هستیم، گفت: تاکنون در جهت مبارزه با کرونا پرواز های امدادی به استان های فارس و مرکزی داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در خصوص اقدامات این یگان عملیاتی در جهت کمک به هموطنان و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: خلبانان ما در استان های فارس و مرکزی ضمن انجام مأموریت امدادی، آمادگی خود را برای خدمت به مردم در زمان مواجهه با سیل احتمالی در سطح کشور حفظ کرده اند.

وی افزود: سایر یگان های پایگاه نیز در حال انجام وظایف ذاتی و قانونی خود هستند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز (اصفهان) گفت: نبرد هوشمندانه با ویروس منحوس کرونا را تا کنون بدون تلفات انجام داده ایم و ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: صد ها سرباز وظیفه این پایگاه که فرزندان ملت و امانت این پایگاه هستند را همچون فرزندان خود مراقبت کرده ایم و با کمک همین فرزندان و با دقت و مراقبت از سلامتی سربازان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی

اعلام آمادگی هوانیروز ارتش برای انجام مأموریت های امدادی