مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-19اجتماعي

بازگشایی راه های روستایی سیل زده شهداد/آبرسانی سیار به دو روستای جهر و پشوییه


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفـت: تمام راه هایی که در اثر طغیان رودخانه ها و سیلاب در شهداد مسدود شده بود بازگشایی شدند.

- مجید سعیدی امروز گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان به آخرین وضعیت منطقه سیل زده شهداد پرداخت و اظهار داشت: تمام راه هایی که در اثر طغیان رودخانه ها در این منطقه مسدود شده بود باز شده و هیچ راه مسدودی نداریم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: آب و برق روستاها هم وصل شده و هر جا که امکان پذیر نبوده ژنراتور سیار بردیم تا زمانی خطوط انتقال اصلاح شود بتوانند از برق استفاده کنند که تا آخر وقت امروز اصلاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب دو روستای جهر و پشوییه مانده که فعلا  آبرسانی سیار در حال انجام است، افزود: همچین  فیبر نوری اصلاح شده و ارتباط سیار برقرار است.

سعیدی تصریح کرد: امدادرسانی به این منطقه صورت گرفته، توزیع چادر توسط هلال احمر انجام شده، آب داخل منازل تخلیه شده و لایروبی توسط نیروهای جهادی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه ثارالله به مدت سه روز دو وعده غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی توزیع می کند همچنین پتو و آب معدنی توسط سپاه ثارالله توزیع در منطقه توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه های روستایی سیل زده شهداد/آبرسانی سیار به دو روستای جهر و پشوییه

بازگشایی راه های روستایی سیل زده شهداد/آبرسانی سیار به دو روستای جهر و پشوییه