مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-19اجتماعي

100 سند اجاره موقوفات در سمنان تنظیم شد


مسؤول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: 100 فقره سند اجاره موقوفات در سال جاری در این استان تنظیم شد.

- شهرام حر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به اعتقادات مردمی و علی رغم محدودیت های رفت وآمد و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای سال تاکنون، 100 فقره سند اجاره موقوفات در استان سمنان تنظیم شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف ما در ادارات اوقاف و امور خیریه استان سمنان، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش است و به واسطه تنظیم به موقع اسناد اجاره و اخذ اجاره بهای موقوفات در موعد مقرر قادر به اجرای به موقع نیات واقفان خواهیم بود.

مسؤول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: تعدادی از نیات موقوفات در استان سمنان مربوط به کمک به ایتام و نیازمندان و موقوفاتی نیز در زمینه کمک هزینه دارو و درمان نیازمندان است.

حر بیان کرد: بسیاری از موقوفات نیز دارای نیات خیرخواهانه و خداپسندانه است که در شرایط فعلی می توانند گره از کار بخشی از افراد نیازمند جامعه باز کنند.

وی عنوان کرد: لازم است مستأجران موقوفات با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه استان سمنان نسبت به تنظیم و تجدید اسناد اجاره موقوفات در اختیار اقدام کنند تا زمینه اجرای نیات موقوفات را فراهم نموده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 سند اجاره موقوفات در سمنان تنظیم شد

100 سند اجاره موقوفات در سمنان تنظیم شد