مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-19سياسي

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 اردیبهشت ماه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از آغاز ثبت نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ششم اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.

- حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ثبت نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.

my.

oghaf.

ir از 6 اردیبهشت ماه امسال آغاز می شود و تا 16 خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سایت ثبت نام رأس ساعت 24 روز جمعه 16 خرداد بسته خواهد شد و به هیچ وجه افرادی که در سایت ثبت نام نکرده باشند، حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: ثبت نام کنندگان باید در مرحله شهرستانی به رقابت بپردازند و نفرات برتر مرحله شهرستانی در مرحله استانی حضور خواهند یافت.

تدینی گفت: داشتن تابعیت ایرانی، داشتن حداقل 18 سال سن و نداشتن اشتغال به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش به صورت روزانه و سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه از شرایط عمومی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات است.

تدینی افزود: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل قران کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم و در دو بخش خواهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 اردیبهشت ماه

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 اردیبهشت ماه