مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:162020-04-19سياسي

فعالیت 52 گروه جهادی عشایری در استان فارس برای مبارزه با کرونا


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از  روابط عمومی بسیج عشایر استان فارس، سرهنگ عیسی افسری اظهار داشت: در حال حاضر 147 هزار نفر جمعیت فارس عشایر کوچ رو و 700 هزار نفر از جمعیت استان را نیز عشایر نیمه کوچ رو و تشکیل می دهند.

وی افزود: ناحیه مقاومت سپاه عشایر فارس از 27 اسفندماه سال گذشته کمک ها و اقدامات خود را برای مقابله با ویروس کرونا در حوزه عشایری استان فارس آغاز کرده که این فعالیت ها در حوزه های پیشگیری و تولید اقلام بهداشتی جهت جلوگیری از ابتلا و در حوزه رسیدگی به نیازمندانی که به دلیل شیوع این ویروس شغل خود را از دست داده و یا متحمل ضرر و زیان شده اند،است.

فرمانده سپاه عشایر بیان کرد: در حوزه پیشگیری اقدامات ما شامل فعالیت های ارشادی با بهره گیری از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج عشایری بوده و بر اساس اطلاع رسانی صورت گرفته، از عشایر خواسته شده که کوچ خود را حتی المقدور به تعویق بیندازند و همچنین اگر کوچی صورت بپذیرد، از حاشیه ها تردد کرده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

وی با بیان اینکه حدود 420 نفر در قالب 52 گروه جهادی از عشایر استان فارس در حال خدمت رسانی به عشایر هستند، تصریح کرد: با امکانات محدودی که در اختیار داشتیم، تمام کلونی های نگهداری دام عشایر و حتی مراکز قشلاقی آنها به وسیله گروه های جهادی بسیج عشایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 52 گروه جهادی عشایری در استان فارس برای مبارزه با کرونا

فعالیت 52 گروه جهادی عشایری در استان فارس برای مبارزه با کرونا