مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-19اقتصادي

وابستگی بودجه شهرداری ساوه به درآمدهای ارزش افزوده 31 درصد کم شد


سیدمهدی حسینی روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و کارکنان منطقه یک شهرداری ساوه، اظهار کرد: سال گذشته با وجود بحران های اقتصادی و مشکلات مالی، یک هزار و 900 میلیارد از بودجه 2 هزار و هشتاد میلیارد ریالی شهرداری محقق شد.

وی بیان کرد: در نظر داریم با سیاست گذاری های جدید و برنامه ریزی های لازم، میزان تحقق بودجه در سال 1399 نسبت به پارسال افزایش یابد.

شهردار ساوه ادامه داد: بودجه امسال شهرداری ساوه نیز 2 هزار و 280 میلیارد ریال پیش بینی شده که در محل هایی چون هزینه های جاری، نگهداری شهر، امور عمرانی و احداث و توسعه هزینه خواهد شد اما برای تحقق آن نیاز به بررسی راهکارهای توانمندسازی افزایش درآمد در شهرداری هستیم.

وی تصریح کرد: در بودجه امسال شهرداری حدود 250 میلیارد ریال برای احداث کمربندی های شهر(جنوب و شرق) به عنوان پروژه های حیاتی پیش بینی شده و احداث نخستین سینمای در ساوه و تمهید مبلمان شهری و رسیدگی به سکونتگاه های غیر رسمی از جمله قاسم آباد نیز در دستور کار است.

حسینی اظهار داشت: در سال 95 میزان وابستگی مالی شهرداری ساوه به درآمدهای ناشی از ارزش افزوده، 70 درصد بود و به همین دلیل در اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در قانون برنامه ششم توسعه کشور متحمل بیشترین آسیب شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی بودجه شهرداری ساوه به درآمدهای ارزش افزوده 31 درصد کم شد

وابستگی بودجه شهرداری ساوه به درآمدهای ارزش افزوده 31 درصد کم شد