مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-19اقتصادي

تقاضای جدی برای کالاهای ایرانی در منطقه


عضو سابق اتاق بازرگانی ایران می گوید، با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده، تقاضای قابل توجهی برای واردات کالاهای ایران در میان کشورهای منطقه حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

- عضو سابق اتاق بازرگانی ایران می گوید، با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده، تقاضای قابل توجهی برای واردات کالاهای ایران در میان کشورهای منطقه حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

مهدی علیپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کشورهای منطقه مرزهای خود را برای مقابله با بیماری بسته اند و به دنبال آن واردات یا متوقف شده یا با محدودیت جدی انجام می شود.

به گفته وی، با توجه به بسته شدن مرزها، برخی از کالاهای وارداتی در بازار محدود شده اند و قیمت برخی محصولات از جمله محصولات کشاورزی افزایش یافته است.

این صادرکننده با بیان اینکه طولانی شدن محدودیت های کرونا، تقاضا برای برخی کالاها و محصولات ایرانی را بسیار بالا برده، بیان کرد: در صورتی که ما بتوانیم یک فرایند بهداشتی و تضمین شده در مسیر صادرات کالاهای خود به وجود آوریم، تقاضای فراوانی برای این محصولات وجود دارد و قطعا این امر برای صادرات ایران بسیار مهم خواهد بود.

علیپور با اشاره به لزوم استفاده از اندک فرصت های موجود، گفت: در شرایط کرونا، عملا صادرات بسیاری از کالاها یا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای جدی برای کالاهای ایرانی در منطقه

تقاضای جدی برای کالاهای ایرانی در منطقه