مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-19اقتصادي

اهدای 2.5 میلیارد ریال لوازم خانگی توسط سپاه ثارالله به مردم سیل زده ریگان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اهدای حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کالا و لوازم خانگی به مردم سیل زده ده رضای شهرستان ریگان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در خصوص اهدای لوازم خانگی برای مردم سیل زده ده رضای شهرستان ریگان اظهار داشت: در رودبارجنوب و ده رضا اقدامات اولیه لازم را در بخش امداد و نجات، مهندسی، لایروبی و ضدعفونی انجام دادیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از شناسایی کالاهایی که در منازل مسکونی این مناطق آسیب دیده بود، خبر داد و بیان داشت: این کالاها به مردم رودبار در روز نیمه شعبان و به سیل زدگان منطقه ده رضا امروز تحویل داده شد.

  وی تصریح کرد: حادثه سیل در 20 روستای شهرستان ریگان با یک هزار و 500 خانوار و حدود 6 هزار نفر جمعیت به وقوع پیوست، اما میزان خسارت در این روستاها متفاوت است.

معروفی با بیان اینکه در گام اول شناسایی منازل تخریبی و کالاهای آسیب دیده مد نظر قرار دارد، افزود: امروز در این کاروان که از قرارگاه مرکزی در شهر بم حرکت می کند، 20 دستگاه یخچال 13 فوت، 80 تخته فرش، 35 عدد اجاق گاز، 160 قطعه موکت، 55 سرویس قابلمه هفت پارچه و 35 عدد پنکه ایستاده در اختیار مردم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2.5 میلیارد ریال لوازم خانگی توسط سپاه ثارالله به مردم سیل زده ریگان

اهدای 2.5 میلیارد ریال لوازم خانگی توسط سپاه ثارالله به مردم سیل زده ریگان