مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:352020-04-19اجتماعي

افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با بیان اینکه 75 درصد افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم، گفت: از ابتدای صبح امروز بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها، - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با بیان اینکه 75 درصد افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم، گفت: از ابتدای صبح امروز بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین بوده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در این باره گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا اجرا نشود.

وی ادامه داد: بر این اساس که به مرور مشاغل و ادارات به صورت یک سوم و دو سوم شروع به کار خواهند کرد و برخی از مشاغل و صنوف کم خطر نیز بازگشایی می شوند، پیش بینی می کردیم میزان ترددها در سطح شهر افزایش پیدا کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 75 درصد افزایش یافته است گفت: تقریبا مرکز شهر تهران با ترافیک بسیار سنگینی روبه رو بود و به اصطلاح برخی دوستان، پارکینگ شده بود.

سردار مهماندار افزود: از ابتدای صبح امروز یکشنبه بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین گزارش شده است و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته