مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-19اجتماعي

15 مجتمع غیرمجاز تفکیک زباله در خاوران شهرستان ری تعطیل شد


زهره عبادتی روز یکشنبه در حاشیه عملیات پاکسازی کلونی های غیرمجاز جمع آوری و تفکیک زباله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره حفاظت از محیط زیست طی ماه های گذشته چندین مرحله به این مجتمع های غیرمجاز تفکیک زباله اخطاریه زیست محیطی صادر کرد و حتی با همکاری اداره برق انشعابات آنها را نیز قطع نمود ولی هیچکدام از این اقدامات باعث تغییر رفتار صاحبان این کلونی های نشد.

وی با بیان اینکه صاحبان اراضی این مجتمع های غیرمجاز جمع آوری زباله بر اساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی مجازات خواهند شد، افزود: مالکان این واحدهای به مراجع قضایی معرفی شدند و پسماندهای دپو شده نیز توسط 2 دستگاه لودر و هشت دستگاه کامیون به مجتمع پردازش زباله آراد کوه انتقال داده می شوند.

عبادتی ادامه داد: این واحدهای غیرمجاز تفکیک زباله با جمع آوری پسماندهای پلاستیکی، مقوا، فلزات و سایر اقدام بازیافتی از مناطق مختلف تهران در روستاهای محمود آباد و قاسم آباد بخش خاوران باعث مزاحمت برای مردم و آلودگی محیط زیست می شدند.

وی با بیان اینکه شیرابه های زباله ها موجب آلودگی منابع آبی و انتشار بوی نامطبوع در منطقه شده است، عنوان کرد: صاحبان این واحدهای غیر مجاز در ساعات شب اقدام به آتش زدن برخی پسماندها از جمله لاستیک و کابل برق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مجتمع غیرمجاز تفکیک زباله در خاوران شهرستان ری تعطیل شد

15 مجتمع غیرمجاز تفکیک زباله در خاوران شهرستان ری تعطیل شد