مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-19سياسي

استفاده از ظرفیت مشاوره ای شعب استانی مجمع خیرین کشور توسط استانداران


رییس سازمان امور اجتماعی با ارسال نامه ای به استانداران از آنها خواست به منظور بسیج ظرفیت های مردمی و خیرین، از ظرفیت مشاوره ای مجمع خیرین کشور در تعامل با خیرین استان ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، تقی رستم وندی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی با ارسال نامه ای به استانداران سراسر کشور از آنها خواست به منظور بسیج ظرفیت های مردمی و خیرین، از ظرفیت مشاوره ای مجمع خیرین کشور در تعامل با خیرین استان ها استفاده شود.

وی در این دستورالعمل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد رزمایش گسترده مردمی در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و خانواده هایی که در ایام بیماری کرونا توان مالی خود را از دست داده اند، تاکید کرد، استانداران از ظرفیت مشاوره ای نماینده مجمع خیرین کشور در استان به منظور تعامل با خیرین و معتمدین برای تحقق سیاست های کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فقر، بیکاری و همچنین محرومیت زدایی در مناطق حاشیه نشین استفاده کنند.

 بهره مندی از نظرات مشاوره ای و تخصصی شعب استانی مجمع خیرین کشور در نشست اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با رحمانی فضلی وزیر کشور به وی پیشنهاد شد که مورد موافقت وی  قرار گرفت و متعاقب آن طی بخشنامه شماره 7618 مورخ 1399.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مشاوره ای شعب استانی مجمع خیرین کشور توسط استانداران

استفاده از ظرفیت مشاوره ای شعب استانی مجمع خیرین کشور توسط استانداران