مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-19اقتصادي

همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است، گفت: در این شرایط همه مسئولیت اجتماعی در قبال هم داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در شانزدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد از زمان تشکیل ستاد استانی مبارزه با کرونا همراهی و مشارکت فعال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در تمامی صحنه ها مایه دلگرمی و قابل تقدیر است.

وی از نقش بی بدیل امام جمعه ایلام در همه صحنه ها گفت و تصریح کرد: در حوادث و رخدادهای مختلف از جمله حادثه سیل فروردین ماه 98، اربعین 97 و 98، قضایای پس از سهمیه بندی بنزین و … نماینده ولی فقیه در استان همواره یار و همراه ثابت قدمی بوده اند.

سلیمانی دشتکی وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان را عامل موفقیت در پشت سر گذاشتن حوادث مختلف عنوان کرد و گفت: امروز هم به یمن همراهی خوب امام جمعه ایلام در همه جلسات و برنامه های ستاد استانی مبارزه با کرونا این وحدت و همدلی باعث هم افزایی در امور شده است و بابت این تعهد و مسئولیت پذیری ایشان تشکر می کنم.

وی افزود: در اینجا لازم است از همراهی بسیار خوب مردم عزیز ایلام در اجرای مصوبات ستاد از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است

همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است