مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-19سياسي

100 جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهداء می شود


سید آرش حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر از اهدای 100 جهیزیه برای نوعروسان مازندرانی به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ستاد جهیزیه استان خبر داد و گفت: در آذرماه 98 ستاد جهیزیه استان به محوریت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها تشکیل شد و بزرگترین هدف این ستاد در گام اول کمرنگ کردن کارهای جزیره ای که سمن ها، خیریه ها و نهادها انجام می دادند، تاارائه خدمات ارزنده تر و پررنگ تر در ستاد جهیزیه استان مازندران صورت گیرد.

مسئول ستاد جهیزیه استان مازندران تصریح کرد: 100 جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سازمان بین المللی آبشار عاطفه ها به ارزش 10 میلیارد ریال تهیه شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرای طرح مواسات گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری، این بازه زمانی را برای توزیع جهیزیه به نوعروسان مناسب دیدیم و در روز گذشته با حضور آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران این ستاد شروع بکار کرد و ابتدا تعداد 5 جهیزیه به نوعروسان شهرستان گلوگاه اهدا شد.

وی بیان کرد: براساس لیست تهیه شده و در روزهای آتی جهیزیه های تدارک دیده شده با رعایت پروتکل های بهداشتی به این نوعروسان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهداء می شود

100 جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهداء می شود