مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-19اقتصادي

اعتبارات مشارکت های مردمی نوسازی مدارس پنج برابر شد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان روز یکشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران هرمزگان افزود: تخصیص ردیف اعتباری یاد شده نیز در این سالها کامل بوده و در مجموع 16هزار و 500میلیارد ریال از سوی دولت به طرح های مشارکتی با خیرین مدرسه ساز اختصاص یافته است.

مهرالله رخشانی مهر افزود: برنامه سال 99نیز افزایش 40درصدی اعتبار دولتی مدارس خیرساز است.

افزایش بیش از 100درصدی مشارکت خیران هرمزگان وی با قدردانی از مشارکت خیران مدرسه ساز هرمزگان اظهار داشت: در استان هرمزگان نیز میزان مشارکت خیران از 300میلیارد ریال در سال 96به 630میلیارد ریال در سال 98 افزایش یافته است.

رخشانی مهر یادآور شد: هر چقدر حضور خیران در طرح های مدرسه سازی بیشتر باشد، دولت نیز مشارکت بیشتری داشته و اعتبارات استان را افزایش می دهد.

فضای آموزشی هرمزگان بیش از میانگین کشوری معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: متوسط سرانه فضای آموزشی هرمزگان با توجه به جمعیت پنج متر و 55سانتیمتر است که میانگین کشوری این شاخص پنج متر و 20سانتیمتر و سرانه استاندارد و مطلوب نیز هشت متر و 40سانتیمتر است.

سهم مدارس هرمزگان از صندوق ذخیره ارزی رخشانی مهر اضافه کرد: دی ماه پارسال چندین استان درگیر سیل بودند که بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل این استان ها در اولویت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مشارکت های مردمی نوسازی مدارس پنج برابر شد

اعتبارات مشارکت های مردمی نوسازی مدارس پنج برابر شد