مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-19سياسي

فرمانده سپاه همدان: بسیج بانک اطلاعاتی آسیب دیدگان کرونا تشکیل دهد


سرهنگ علی بقایی روز یکشنبه در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت برادران در همایش بنیاد مرصوص اظهار داشت: بعضی از افراد در پی شیوع ویروس کرونا دچار چالش و آسیب اقتصادی شدند که باید بانک اطلاعاتی در پایگاه ها با هداف احصای اطلاعات نیازمندان محلات تشکیل شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری اطلاعات توسط پایگاه و اولویت بندی کردن آسیب دیدگان توسط حوزه و پایگاه با محوریت مسجد صورت گیرد افزود: بعد از انجام این کار، اجرای 2 مرحله رزمایش از پیش تعیین شده آغاز می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان باید مودبانه و مومنانه باشد و بسیج اقشار نیز در این زمینه به پایگاه محلات کمک می کند بنابراین باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.

سرهنگ بقایی گفت: با همت بسیج و مدافعان سلامت، در خانه بهداشت غربالگری سلامت انجام شده و بیش از 90 درصد مردم در بحث کرونا برخلاف دیگر نقاط جهان که غربالگری مرگ انجام می دهند مورد پرسش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همانگونه که فلج اطفال در سه دهه گذشته با همت و همکاری نیروهای بسیجی ریشه کن شد زنجیره ویروس کرونا نیز به فضل الهی و با همت بسیجیان شکسته می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآوری کرد: ضد عفونی معابر، محیط ها و مجتمع ها، تولید ماسک و لباس و ماده ضد عفونی، تهیه و توزیع بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه همدان: بسیج بانک اطلاعاتی آسیب دیدگان کرونا تشکیل دهد

فرمانده سپاه همدان: بسیج بانک اطلاعاتی آسیب دیدگان کرونا تشکیل دهد