مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-19پزشكي

برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند


محمدشریف اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه به صورت مجازی و در قالب استانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه جلب مشارکت هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد و استفاده از ظرفیت هنر در ترویج فرهنگ مقابله با بیماری کرونا همراه با افزایش تاب آوری اجتماعی با تأکید بر ماندن مردم استان در خانه بوده است.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فراخوان عمومی این مسابقه هفتم فروردین ماه 1399 منتشر و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه آن نیز تا 25 همین ماه بود.

اسلامی عنوان کرد: 2 بخش اصلی این مسابقه شامل عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با گوشی تلفن همراه بوده است.

وی ابراز داشت: 400 اثر از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 بخش به دبیرخانه این مسابقه واقع در حوزه هنری استان ارسال شد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی این آثار از سوی سه عضو هیأت داوران سه اثر در بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه و سه اثر نیز در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای برگزیده و معرفی شدند.

اسلامی اظهار داشت: در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای علی خسروانی از یاسوج، وحید میرزایی از گچساران و علی شفیعیان از یاسوج به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

برترین های مسابقه عکس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند