مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-19اقتصادي

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی کاهش یافت


مجتبی شکوری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال های اخیر روستاهای زیادی در استان از خدمات گازرسانی بهره مند شده اند و به دنبال آن، میزان مصرف نفت سفید در این مناطق کاهش یافته است.

وی گفت: هزار و 244 خانوار شهری و چهار هزار و 226 خانوار روستایی در سال گذشته از گاز طبیعی بهره مند شدند که در میزان مصرف نفت سفید این تعداد خانوار معادل 19 میلیون لیتر و 2 هزار و 800 تن گاز مایع صرفه جویی شده است.

شکوری از حذف کالابرگ و توزیع 100 درصدی الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت های بانکی از ابتدای خردادماه به منظور افزایش رفاه مصرف کنندگان و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده در استان خبر داد.

وی افزود: در سال 98، میزان نفت گاز توزیع شده در استان نسبت به سال ماقبل 8 درصد و میزان توزیع بنزین نیز 3 درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: نظارت و کنترل بر نحوه ارائه خدمات سوخت رسانی در استان، به منظور صیانت از حقوق شهروندی به جد انجام می شود.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد گازرسانی برای مصارف خانگی و صنایع، صرفه جویی و تبدیل سوخت بیشتری در مصارف نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در استان رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی کاهش یافت

مصرف نفت سفید در خراسان شمالی کاهش یافت