مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-19سياسي

مسافران پروازهای خارجی به اصفهان 12 ساعت قرنطینه می شوند


حجت الله غلامی عصر یکشنبه در حاشیه بیست و نهمین جلسه ستاد کرونا در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جلسه قرار شد هماهنگی لازم صورت گیرد تا در این مدت حتی الامکان سفرهای خارجی به اصفهان انجام نشود.

وی اظهار داشت: در صورت مثبت بودن تست مسافران خارجی، آنها باید به مدت 14 روز در مرکز بهبودیافتگان کرونا نگهداری شوند تا پس از بررسی وضعیت آنان و در صورت صلاحدید مرخص شوند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در حالت عادی به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دُبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه ، تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.

همچنین علاوه بر شرکت های هواپیمایی فعال داخلی، شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جابه جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

سخنگوی ستاد استانی بیماری کرونا در اصفهان در باره امکان استفاده مردم از بوستان ها نیز گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد، صرف تردد و عبور در پارک ها مجاز ولی استقرار و اُطراق کردن در این مکان ها همچنان ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران پروازهای خارجی به اصفهان 12 ساعت قرنطینه می شوند

مسافران پروازهای خارجی به اصفهان 12 ساعت قرنطینه می شوند