مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 18:552020-04-19حوادث

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


کشف 2 تن و373 کیلو تریاک در اصفهان، رگبارهای بهاری رودخانه منطقه کویری اصفهان را فعال کرد، تجاوز دولتی و خصوصی به حریم زاینده رود 30 ساله شد، نوسانات قیمت میوه در هفته منتهی به رمضان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (یکشنبه 31 فروردین ماه) را اینجا مشاهده می کنید: کشف 2 تن و373 کیلو تریاک در اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 تن و 373 کیلو تریاک در عملیات ماموران انتظامی شهرستان نایین خبر داد.

رگبارهای بهاری رودخانه منطقه کویری اصفهان را فعال کرد کارشناس مسؤول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در بیشتر مناطق استان اصفهان به ویژه در مناطق شمال غرب، شمال و جنوب بارش های رگباری بهاری پیش بینی می شود.

تجاوز دولتی و خصوصی به حریم زاینده رود 30 ساله شد/ جدال نفس گیر قانون با مانع تراشی در تخریب ویلاها سراغ یکی از مسؤولان آب منطقه ای رفتیم، جایی که پیگیر اخطاریه ها و هماهنگ کردن بیل های مکانیکی برای تخریب ویلاهای غیرمجاز است، جایی که حساسیت های خاص خودش را دارد و بعضاً مجبور می شوند از رانندگان دیگر استان ها بخواهند تا برای تخریب به اصفهان بیایند.

نوسانات قیمت میوه در هفته منتهی به رمضان/ لیمو همچنان در قله قیمت ها با وجود تغییرات قیمت صعودی و نزولی در جدول صیفی جات، بازار میوه روند ثابتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته