مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 19:452020-04-19سياسي

تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را جدی بگیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اولین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین در سال جاری عصر یکشنبه در محل استانداری قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی در این جلسه اظهار داشت: ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرده که در کنار مشکلات روحی و روانی به چالش های اقتصادی هم دامن زده است.

دادستان قزوین بیان کرد: پیامدهای بیماری کرونا در حدی است که اگر مشارکت و همکاری همه جانبه مردم نباشد دولت قادر به تأمین خسارت ها و هزینه های تحمیل شده نیست.

وی یادآور شد: رزمایش کمک مومنانه در واقع یک بسیج مردمی با تاکید رهبری است که می تواند بخشی از مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا را حل کند.

قاسمی تصریح کرد: از زمان مطرح شدن رزمایش همه گروه های دولتی، مردمی، بسیجی و اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی وارد کار شده اند و امیدواریم این حرکت خیرخواهانه بتواند برگ زرین دیگری از مشارکت مردم را به ثبت برساند.

دادستان قزوین افزود: به هر حال ممکن است برخی در فضای مجازی نسبت به دلسرد کردن مردم هم اقدام کنند که ما اعلام می کنیم این کمک ها اجباری نیست و در واقع یک ساماندهی و نظم بخشی به مشارکت مردم است و همه کارها داوطلبانه و خودجوش است.

وی گفت: هر فردی که کمک کند قدر دان هستیم اما هیچ کسی را اجبار نمی کنیم که به اجبار وارد مشارکت شود زیرا ارزش این کار به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را جدی بگیریم

تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را جدی بگیریم