مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 20:202020-04-19حوادث

بیش از 16 هزار منزل مسکونی در خواف نیازمند بازسازی


بیش از 16 هزار و 200 منزل مسکونی شهرستان خواف نیازمند بازسازی هستند و حدود یک سوم منطقه را بافت‎های فرسوده تشکیل می‎دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خواف گفت: بیش از 16 هزار و 200 منزل مسکونی شهرستان خواف نیازمند بازسازی هستند و حدود یک سوم منطقه را بافت‎های فرسوده تشکیل می‎دهند.

حسین سنجرانی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: اگرچه امکانات امدادی در منطقه سنگان وجود دارد، اما کافی نیست؛ با توجه به زلزله خیز بودن منطقه اگر زلزله 7 ریشتری به وقوع بپیوندد، خسارت‎ها و تلفات بالا خواهد بود.

فرماندار خواف افزود: اگر چه شهرستان های همجوار همانند تایباد، تربت جام، گناباد و رشتخوار به عنوان معین‎های خواف تعیین شدند تا در مواقع ضروری به کمک بیایند ولی باید به بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی شتاب بخشیم.

وی اظهار کرد: مقاوم سازی منازل مسکونی را در دستور کار قرار دادیم و حتی کسانی که در مناطق مستعد زلزله دچار مشکلات هستند؛ صدور پروانه، بازدید‎ها و نقشه‎ها برای آن ها به صورت رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: بیش از 16 هزار و 200 منزل مسکونی شهرستان خواف نیازمند بازسازی هستند و حدود یک سوم مناطق را بافت‎های فرسوده تشکیل می‎دهند، این در حالی است که در شهرستان شاهد وقوع زمین‎لرزه‎هایی با مقیاس‎های مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 16 هزار منزل مسکونی در خواف نیازمند بازسازی

بیش از 16 هزار منزل مسکونی در خواف نیازمند بازسازی