مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 01:152020-04-19اقتصادي

اعمال محدودیت برای فعالیت پاساژها در آبادان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری آبادان سیدزین العابدین موسوی یکشنبه شب اظهار داشت: همه شرایطی که قبلا برای مراکز و اماکن مذهبی و مقدسه وجود داشت پابرجا و تا اطلاع بعدی تعطیل می باشند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان مطابق دستورالعمل های کشوری هیچگونه افطاری و یا تجمع مذهبی نخواهد شد و رستورانها تحت نظارت شدید فقط مجاز به فروش غذای بیرون بر هستند و چنانچه رستورانی به دلیل پذیرش حضوری پلمب شود تا پایان طرح فک پلمب نخواهد شد.

موسوی تصریح کرد:پاساژها و بازارها با رعایت پروتکل های بهداشتی با نظارت ناظرین مقیم تحت نظر کمیته اجرایی ستاد کرونا از اول اردیبهشت مجاز به فعالیت هستند و همه مغازه ها باید در ورودی خود محلول ضدعفونی پیش بینی کنند و مغازه داران از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

وی گفت : اگر مطابق نظر کارشناسان دانشکده علوم پزشکی مشخص شد عده ای در فعالیت یک بازار و یا پاساژی مبتلا به ویروس کرونا شدند، بلافاصله آن بازار یا پاساژ تعطیل و ورودی و خروجی های آن مسدود می شود، ضمن اینکه ممکن است در یک بازار یا پاساژ چندین مغازه به دلیل تخلف اجازه فعالیت نداشته باشند.

موسوی افزود: کمیته اجرایی از این پس در پاساژها و بازارها در تمام طول فعالیت روزانه مسقر می شوند و لحظه به لحظه رفتار فعالان اقتصادی را رصد و گزارش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت برای فعالیت پاساژها در آبادان

اعمال محدودیت برای فعالیت پاساژها در آبادان