مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 01:252020-04-19ورزشي

رضازاده: میخواهم مدالهای خوبی کسب کنیم/ وزنه برداری بانوان را گسترش می دهیم


رضازاده پس از قبول سرپرستی انجمن پاراوزنه برداری گفت: هدفم این است که در مسابقات پارالمپیک، پارآسیای و جهانی مدال های خوبی کسب کنیم و از تجربیاتم در جهت پیشرفت این رشته گام های موثری بردارم - ، حسین رضازاده، درباره علت حضورش در وزنه برداری معلولان اظهار کرد: در صبحتی که با رییس فدراسیون جانبازان و معلولان داشتم وی از من درخواست کرد که به وزنه برداری معلولان کمک کنم و من نیز پذیرفتم.

این فرصتی است برای من که بتوانم با کمک کردن به ورزشکاران معلول و جانباز دین خودم را ادا کنم.

او گفت: هدفم بر این است که با کمک فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک در مسابقات پارالمپیک، پاراآسیایی وجهانی مدال های خوبی کسب کنیم و با استفاده از تجربیاتم در جهت پیشرفت این رشته گام های موثری بردارم.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از فوت مرحوم سیامند رحمان آیا جانشین مناسبی در فوق سنگین پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: مرحوم رحمان در وزنه برداری معلولان یک اسطوره بود و کمتر کسی می تواند جایگزین او شود.

البته منصور پور میرزایی و افراد دیگری هستند که رکوردهای خوبی را در تمرینات و مسابقات جهانی به ثبت رسانده اند که من سعی می کنم با کمک از پیشکسوتان این رشته و هم چنین با کمک رییس فدراسیون فرد مناسبی را برای فوق سنگین انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضازاده: میخواهم مدالهای خوبی کسب کنیم/ وزنه برداری بانوان را گسترش می دهیم

رضازاده: میخواهم مدالهای خوبی کسب کنیم/ وزنه برداری بانوان را گسترش می دهیم