مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 02:502020-04-19سياسي

تکذیب شایعه جابه جایی و گرفتن حق امضا از شهردار همدان


رییس شورای اسلامی شهر همدان شایعه جابه جایی شهردار و گرفته شدن حق امضا از او را تکذیب کرد و گفت: شهردار همدان اقدامات و فعالیت های خود را با قوت انجام داده و آنها را پیگیری می کند.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر همدان شایعه جابه جایی شهردار و گرفته شدن حق امضا از او را تکذیب کرد و گفت: شهردار همدان اقدامات و فعالیت های خود را با قوت انجام داده و آنها را پیگیری می کند.

کامران گردان در گفت وگو با ایسنا، ضمن تکذیب و بی اساس برشمردن شایعه جابه جایی شهردار همدان تصریح کرد: مشکلی بین شهردار و اعضای شورا وجود ندارد.

وی وظیفه شورا را نظارت و انتقاد به عملکرد شهرداری دانست و بیان کرد: کمیسیون های موجود در شورا عملکرد بخش های مختلف شهرداری را بادقت بررسی کرده و در موارد لازم برای اصلاح کار و بهبود در روش انجام امور به بخش مربوطه تذکر می دهند.

رییس شورای شهر همدان اظهار کرد: بسیاری از ما نسبت به عملکرد مسئولان در قسمت های مختلف منتقد هستیم اما این دلیل بر عزل یا جابه جایی آنها نبوده و تنها با هدف بهبود اوضاع انجام می شود.

گردان اضافه کرد: یکی از انتقادهای وارده بر عملکرد شهردار و شهرداری این است که پروژه پل شهید همدانی همچنان معطل مانده و باید هرچه سریع تر به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه جابه جایی و گرفتن حق امضا از شهردار همدان

تکذیب شایعه جابه جایی و گرفتن حق امضا از شهردار همدان