مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:062020-04-19سياسي

هدف رزمایش مواسات در ابرکوه کمک به نیازمندان است


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی یکشنبه شب در نخستین نشست قرارگاه رزمایش یادشده افزود: عده ای در شرایط کنونی با مسایل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو هستند.

امام جمعه ابرکوه با قدردانی از خدمات و تلاش های جهادگران جبهه سلامت ، گفت: این تلاش ها و مشارکت ها ، از جمله فعالیت های جهادی مردمی است که خاطره ، خدمات ایثارگری مردم را در دفاع مقدس در اذهان عمومی تداعی می کند.

وی ، با اشاره به شیوع کرونا ، افزود: همت ، همدلی و تعامل مردم و مسوولان در ابعاد مختلف ستودنی است و این همدلی و وحدت ، همیشه در سایه رهبری های مقام معظم رهبری باعث امیدواری مردم به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

حسینی همچنین با بیان اینکه مردم همیشه با تبعیت از امام (ره) و رهبری در تمام فعالیت ها و بحران ها مشارکت جدی داشته و دارند ، خاطرنشان کرد: این نماد همراهی مردم و مسوولان در دوران جنگ تحمیلی ، بحران های مختلف همچون سیل ، زلزله و مسایل و مشکلات اقتصادی مثال زدنی است که نشان از عقلانیت و شعور مردم دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه با اشاره به فرار رسیدن ماه رمضان ، تصریح کرد: خیران نیک اندیش تاکنون با کمک های خود، به نیازمندان خدمات خوبی ارائه کردند لذا در این رزمایش از آنها دعوت می شود با کمک های بیشتر خود ، اقشار آسیب پذیر جامعه را یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف رزمایش مواسات در ابرکوه کمک به نیازمندان است

هدف رزمایش مواسات در ابرکوه کمک به نیازمندان است