مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-04-19پزشكي

نکات مهم استفاده از وایتکس برای ضدعفونی کردن سطوح


کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه به تشریح برخی نکات مهم جهت استفاده از ماده سفید کننده(وایتکس) برای ضدعفونی کردن سطوح در برابر ویروس کرونا پرداخت.

- نکات مهم استفاده از "وایتکس" برای ضدعفونی کردن سطوح ایسنا/کرمانشاه کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه به تشریح برخی نکات مهم جهت استفاده از ماده سفید کننده(وایتکس) برای ضدعفونی کردن سطوح در برابر ویروس کرونا پرداخت.

یحیی ذائبی درگفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده برپایه کُلُر از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان مواد موثر در بحث ضدعفونی سطوح مختلف در برابر ویروس کرونا شناخته شده اند، گفت: در همین راستا وزارت بهداشت نیز تاکید ویژه ای بر استفاده از این مواد در بحث ضدعفونی سطوح مختلف در منزل، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز عمومی دارد.

وی افزود: مواد دارای کُلُر انواع مختلفی دارد، از جمله پورد کلُر که ماده خطرناکی است و در همین راستا وزارت بهداشت ماده سفید کننده یا وایتکس را معرفی کرده که هم حاوی کلر است هم برای مردم آشنا و قابل دسترس است و هم خطرات وجود این ماده در منازل کمتر است.

ذائبی در خصوص طریقه استفاده از وایتکس گفت: برای استفاده از این ماده، باید آن را به نسبت یک به 99 با آب سرد(آب لوله کشی) رقیق کرد، به اینصورت که به ازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم استفاده از وایتکس برای ضدعفونی کردن سطوح

نکات مهم استفاده از وایتکس برای ضدعفونی کردن سطوح