مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-04-20اقتصادي

مگس میوه در کمین باغات مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مگس میوه در کمین باغات مازندران خبر داد و گفت: کشاورزان و باغداران با عوامل خسارت زا مبارزه کنند.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مگس میوه در کمین باغات مازندران خبر داد و گفت: کشاورزان و باغداران با عوامل خسارت زا مبارزه کنند.

براساس گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی فر اظهار کرد: برای پیشگیری از افزایش جمعیت و خسارت مگس میوه مدیترانه ای در ماه های آتی در باغات مرکبات و سیاه ریشه، باغداران و تولیدکنندگان باید توصیه های فنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت مبارزه با بیماری های گندم و آفات مرکبات و سیاه ریشه تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری های قارچی گندم نظیر زنگ زرد، لکه خرمایی و فوزاریوم خوشه و زمان مناسب مبارزه شیمیایی در روزهای پیش رو، کشاورزان ضمن هماهنگی با کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک های گیاه پزشکی نسبت به انجام مبارزه شیمیایی در اسرع وقت در مزارع خود اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: برداشت سریع میوه های نارنج موجود روی درختان حاشیه باغات، خانه سراها، ویلاسراها، پارک ها و حاشیه خیابان ها در محدوده شهرداری ها، ادارات دولتی، رعایت بهداشت عمومی کف باغ شامل جمع آوری و دفن میوه های ریخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگس میوه در کمین باغات مازندران

مگس میوه در کمین باغات مازندران