مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-20اقتصادي

مستأجران این مسجد معاف از اجاره شدند و وام گرفتند


آیت الله ابن الرضای خوانساری با بخشش اجاره واحدهای تجاری مسجد آقا اسداله شهر خوانسار به مدت یک ماه و نیم موافقت کردند.

- سعید ربانی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از خوانسار اظهار کرد: در شهرستان خوانسار حدود هزار و 700 واحد صنفی فعالیت دارند که حدود 20 تا 25 درصد این اصناف به فروش اقلام ضروری شهروندان مشغول هستند و در زمان ممنوع شدن اصناف غیرضروری نیز فعالیت داشتند.

رییس اتاق اصناف شهرستان خوانسار با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری در شهرستان خوانسار گفت: اتاق اصناف خوانسار، در راستای حمایت از صنوف آسیب دیده وظیفه ای احساس کردیم که بخشش اجاره واحدهای تجاری مسجد آقا اسداله شهر خوانسار به مدت یک ماه و نیم از آیت الله ابن الرضا تقاضا شد که مورد موفقت وی قرار گرفت.

ربانی فر افزود: بخشش اجاره مغازه های حرکتی خدا پسندانه است، که به تمام مالکان توصیه می شود تا همگی قدمی در رضای خدا برداریم.

وی از معرفی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ای به میزان 150 میلیون تومان به یکصد نفر از اصناف شهرستان خوانسار خبر داد و افزود: با موافقت آیت الله ابن الرضا و اعضای هیأت امنای صندوق قرض الحسنه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خوانسار به هرکدام از افراد صنفی زیان دیده نیازمند، مبلغ یک و نیم میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت 10 ماهه پرداخت می شود، البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستأجران این مسجد معاف از اجاره شدند و وام گرفتند

مستأجران این مسجد معاف از اجاره شدند و وام گرفتند