مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-20پزشكي

عدم مشاهده ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:تاکنون حتما یک مورد مثبت از بیماری کرونا در مراکز شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی استان مشاهده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمام مراکز روزانه را تعطیل کرده ایم، اظهار داشت: ملاقات حضوری در مراکز شبانه روزی که شامل مراکز نگهداری از سالمندان، معلولین، بیماران روانی و.

است نیزممنوع اعلام کرده ایم.

وی از عدم مشاهده ابتلا به کرونا در مراکز شبانه روزی زیر پوشش بهزیستی استان خبر داد و افزود: برای ضدعفونی کردن مراکز از اداره های صنعت، معدن و تجارت، ارتش، سپاه و سایر دستگاه های مرتبط کمک گرفتیم و تمام مراکز را مجهز به دستگاه تب سنج دیجیتال و دستگاه نشان دهنده اکسیژن خون شریانی کردیم بطوریکه به صورت مستمر روزانه دوبار افراد تحت پوشش در این مراکز مورد آزمایش قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در این راستا به ازای سرانه مبلغ 30 هزار تومان به مراکز جهت تهیه اقلام بهداشتی واریز شد همچنین در این زمینه سرانه ای 500 هزار تومان به مراکز واریز شد جهت تامین مددجویان از نظر تغذیه، موارد بهداشتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مشاهده ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه

عدم مشاهده ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه