مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-20اقتصادي

تعمیر مدارس استان البرز/ سهم هر شهرستان دو میلیارد است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت تعمیر مدارس استان، گفت: سهم هر شهرستان دو میلیارد تومان است.

- کرج - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت تعمیر مدارس استان، گفت: سهم هر شهرستان دو میلیارد است.

محمد دلاوریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زمان تعطیلی مدارس فرصت خوبی برای رسیدگی به وضعیت مدارس و انجام اقدامات مربوط به تعمیرات فضاهای آموزشی بوده است، اظهار کرد: تعمیرات مدارس انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه ها و مشخص شدن پیمانکاران، گفت: تعمیرات در همه شهرستان های استان و همچنین نواحی کرج اجرایی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز سهم هر شهرستان برای انجام تعمیرات مدارس را دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در هر شهرستان برای رسیدگی به وضعیت هر کدام از چهار مقطع تحصیلی بالغ بر 500 میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

دلاوریان توضیح داد: مناقصه برای مشخص شدن پیمانکاران پروژه ها قبل از ایام نوروز انجام شد برخی از قراردادها پیش از عید و برخی نیز پس از عید منعقد شدند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه ممکن است امسال برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان بخشی از زمان تحصیل آنها در فصل تابستان سپری شود، گفت: سیستم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر مدارس استان البرز/ سهم هر شهرستان دو میلیارد است

تعمیر مدارس استان البرز/ سهم هر شهرستان دو میلیارد است