مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-20پزشكي

نظارت 82 بازرس بهداشت محیط بر بازار کرمانشاه


بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای مبارزه با بیماری کرونا اقدامات خوبی انجام شده، اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بسیاری از مشاغل پرریسک نظیر باشگاه های ورزشی، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه، آموزشگاه های علمی و زبان تعطیل شدند و مشاغلی که ارزاق مورد نیاز مردم را تأمین می کنند مانند نانوایی ها، قصابی ها و غذاهای بیرون بر رعایت اصول بهداشتی به طور ویژه مورد نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: 82 بازرس در سطح شهر کرمانشاه در قالب تشکیل تیم هایی و نیز انجام گشتهای مشترک در سطح شهر کرمانشاه به نظارت و بازرسی پرداختند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از ابلاغ مصوبات کارگروه سلامت و ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: با گشتهای انجام شده 85 قلیانسرا تعطیل و 110 نانوایی به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی پلمب شدند که شماری از آنها با اخذ تعهد محضری بازگشایی و 12 نانوایی هم قطع سهمیه شدند.

وی عنوان کرد: همچنین نظارتهای جدی بر واحدهای عرضه غذای بیرون به عمل آمد و در نهایت 12 مکان پلمب شدند اکنون نیز رستوران ها به شرط جمع آوری میز و سفارش بیرون بر با هماهنگی صنف چلوکبابی ها فعالیت خواهند کرد، واحدهای اغذیه فروشی نیز با رعایت اصول بهداشتی و سفارش بیرون بازگشایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 82 بازرس بهداشت محیط بر بازار کرمانشاه

نظارت 82 بازرس بهداشت محیط بر بازار کرمانشاه