مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-04-20سياسي

کتاب جدید بشیر حسینی به زودی منتشر می شود


کتاب «حرفی به قدر کفایت» نوشته حمید شکری اویلق و سیدبشیر حسینی به زودی توسط انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر می شود.

- کتاب حرفی به قدر کفایت نوشته حمید شکری اویلق و سیدبشیر حسینی به زودی توسط انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب حرفی به قدر کفایت اثر مشترک حمید شکری اویلق و سیدبشیر حسینی به زودی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر می شود.

نویسندگان این کتاب تلاش کرده اند در چارچوب نهج البلاغه، تمام نقطه نظرات امام علی (ع) درباره ارتباط کلامی و نیز شیوه های ارتباط کلامی ایشان را بر اساس روش تحلیل محتوای کیفی، جمع آوری و تحلیل کنند.

به این ترتیب، این کتاب اولین اثری است که علوم ارتباطات را به کتاب نهج البلاغه پیوند می زند و براساس یک نگاه علمی، دنبال استنباط و اکتشاف مدلی از پدیده ارتباط کلامی دارد.

حمید شکری یکی از نویسندگان این اثر می گوید حرفی به قدر کفایت حاصل بیش از 2 سال تلاش و مطالعه بوده و نتیجه پایان نامه دوره کارشناسی ارشدش بوده است.

این پژوهشگر کتاب خود را با راهنمایی حسینی، در 3 فصل کلی نوشته است.

به این ترتیب در اولین فصل کتاب تلاش شده تقریبا تمام اظهارنظرهای علی بن ابی طالب(ع) درباره موضوع ارتباطات کلامی و نیز شیوه های ارتباط کلامی خود ایشان استخراج، دسته بندی و تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب جدید بشیر حسینی به زودی منتشر می شود

کتاب جدید بشیر حسینی به زودی منتشر می شود