مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-20ورزشي

برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی در خانه


رییس هیأت تکواندو استان قم از برگزاری نخستین مسابقه رسمی تکواندو قم در سال 1399 در رشته های پومسه و کیوروگی مردان و بانوان تمام رده های سنی خبر داد.

- محمد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تمام تکواندوکاران از طریق فضای مجازی بخش نامه برگزاری نخستین مسابقه استانی سال 1399 تکواندو قم را دریافت کرده اند و تکواندو کاران هر دو بخش آقایان و بانوان دارای کمربندهای زرد، سبز و آبی مجوز شرکت در این رقابت را دارند.

وی افزود: این مسابقه با عنوان با ورزش در خانه کرونا را شکست می دهیم برنامه ریزی شده و برای نفرات برتر جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده، به پنج نفر برتر در هر رده کمربند جایزه نقدی تقدیم می شود، ضمن اینکه سه نفر با رای داوران و سه نفر با رای اعضای کانال هیأت نیز تقدیر خواهند شد.

رییس هیأت تکواندو استان قم با اشاره به شرایط این پویش، اضافه کرد: هر شرکت کننده باید به اجرای قسمت مشخص شده فرم با توجه به نمونه ارسالی و رده کمربند بپردازد، ضمنا هر نفر فقط با درجه کمربندی ای که در بانک اطلاعات ثبت شده شرکت می کند، حداکثر زمان اجرا باید 15 ثانیه باشد و اجرای فرم برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به زمان ارسال کلیپ ها توسط تکواندوکاران، عنوان کرد: هیات تکواندو این مسابقه را در بخش های پومسه و کیور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی در خانه

برگزاری مسابقات پومسه و کیوروگی در خانه