مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-20اقتصادي

وضعیت اصفهان 50 درصد وخیم تر از معدل کشور/ برای اقتصاد استان تصمیم گیری مستقل کنیم


با توجه به وابسته بودن بخش قابل توجهی از اقتصاد استان بر خدمات و کشاورزی، وضعیت اقتصادی اصفهان 50 درصد نسبت به معدل کشوری وخیم تر بوده و زمان آن رسیده که برای اقتصاد استان به صورت مستقل در خود استان، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به وابسته بودن بخش قابل توجهی از اقتصاد استان بر خدمات و کشاورزی، وضعیت اقتصادی اصفهان 50 درصد نسبت به معدل کشوری وخیم تر بوده و زمان آن رسیده که برای اقتصاد استان به صورت مستقل در خود استان، تصمیم گیری شود.

در هشتاد و ششمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، علاوه بر تاکید بر ضرورت تفویض اختیار به استان ها برای حل مشکلات، تاکید شد با انتظار نمی توان زمان را از دست داد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به اقداماتی که در قالب کمپین خشت به خشت از سوی اتاق اصفهان انجام گرفت، گفت: پارادایم کرونا حاکی است که دیگر به دوران پیش از این ویروس بازنخواهیم گشت و لازم است در سطح جامعه، اقدامات شایسته ای برای طی این دوران انجام شود.

مسعود گلشیرازی، ایجاد کمپین بیداری اقتصادی با هدف تهیه گزارشات اقتصادی کاربردی را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان به منظور کاهش تبعات منفی دوران پساکرونا عنوان کرد و افزود: با تغییرات ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اصفهان 50 درصد وخیم تر از معدل کشور/ برای اقتصاد استان تصمیم گیری مستقل کنیم

وضعیت اصفهان 50 درصد وخیم تر از معدل کشور/ برای اقتصاد استان تصمیم گیری مستقل کنیم