مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-20سياسي

سه وظیفه مهم هیات امنای موقوفات


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حفظ عین، نظارت بر نیات واقفین و ارتقای بهره وری را سه وظیفه مهم امنای موقوفات دانست و گفت: امنا باید تک تک رقبات را بازدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی - نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه - در ویدئوکنفرانسی که با حضور مدیران کل و امنای موقوفات استان های کرمانشاه، اصفهان، زنجان، مازندران و آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: امین، ظرفیت قانونی است و قانون گذار نصب امین را با دقت نظر برای اداره شئون موقوفات، کمک به جریان حفظ عین و افزایش نظارت بر نیات واقفین تحت نظر ادارات کل اوقاف استان ها مجاز دانسته است.

او افزود: حفظ عین، افزایش منافع و ارتقای بهره وری و عمل به نیت واقف سه وظیفه مهمی است که بر عهده امنا گذاشته شده است.

خاموشی تصریح کرد: در راستای حفظ عین، امنا اجازه فروش زمین یا ملکی را ندارند مگر در موارد خاص و تبدیل به احسن که آن هم به کمیسیون مربوطه ارجاع داده می شود.

رییس سازمان اوقاف کشور افزایش بهره وری موقوفات را وظیفه مهم امنا دانست و اظهار کرد: باید در استان ها گام های اولویت دار برداشته شود، امنا تک تک رقبات موقوفات را بازدید کنند و برای افزایش بهره وری و منافع موقوفات تخصص لازم به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه وظیفه مهم هیات امنای موقوفات

سه وظیفه مهم هیات امنای موقوفات