مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-20بين الملل

تشکر ترامپ از لهستان به دلیل میزبانی از نظامیان آمریکا


دونالد ترامپ ضمن رایزنی با همتای لهستانی درباره حضور نظامیان آمریکایی در این کشور اروپایی، از پیشنهاد کمک ورشو به واشنگتن برای مقابله با کرونا تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنا بر اعلام رسانه ها و مقام های لهستانی، آندرزج دودا رییس جمهور این کشور طی تماس تلفنی با همتای آمریکایی متعهد شد که لهستان تجیهزات و پزشک به شهر شیکاگو ایالت ایلینوی بفرستد.

به نوشته پایگاه پولندین ، روسای جمهور لهستان و آمریکا درباره همکاری تحقیقاتی دو کشور به منظور تولید واکسن ویروس کرونا و ارسال کیت های تشخیص کرونا از آمریکا به لهستان هم صحبت کردند.

دونالد ترامپ در این تماس تلفنی از لهستان به دلیل حضور نظامیان آمریکایی در این کشور اروپایی و میزبانی از آنها تشکر کرد.

رایزنی ترامپ درباره حضور نظامیان آمریکایی در لهستان حالی صورت گرفته که واشنگتن بارها به بهانه مقابله با تهدیدات روسیه حضور نظامی خود در شرق اروپا را توجیه کرده است.

بنا بر اعلام کاخ سفید، روسای جمهور دو کشور ضمن توافق درباره لزوم تقویت همکاری ها برای مقابله با کرونا در خصوص برخی دیگر از مسائل مهم دوجانبه و موضوعات منطقه ای صحبت کردند.

طبق آخرین آمار از وضعیت شیوع کرونا در ایالت ایلینوی آمریکا که در آن حدود یک میلیون لهستانی تبار زندگی می کنند، 30357 نفر به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر ترامپ از لهستان به دلیل میزبانی از نظامیان آمریکا

تشکر ترامپ از لهستان به دلیل میزبانی از نظامیان آمریکا