مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-20پزشكي

مورد مثبت کرونا در مراکز شبانه روزی بهزیستی کرمانشاه نداشته ایم


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل بهزیستی و تشدید نظارت های بهداشتی و مراقبتی، از زمان شیوع کرونا در استان حتی یک مورد مثبت این بیماری در مراکز شبانه روزی بهزیستی گزارش نشده است.

- مورد مثبت "کرونا" در مراکز شبانه روزی بهزیستی کرمانشاه نداشته ایم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل بهزیستی و تشدید نظارت های بهداشتی و مراقبتی، از زمان شیوع کرونا در استان حتی یک مورد مثبت این بیماری در مراکز شبانه روزی بهزیستی گزارش نشده است.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در نشست خبری امروز (اول اردیبهشت) با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور به تشریح خدمات بهزیستی استان طی مدت شیوع این بیماری پرداخت.

حتی یک مورد مثبت کرونا در مراکز شبانه روزی نداشتیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان مدنی تصریح کرد: با شروع این بیماری در کشور چین و قبل از ورود آن به ایران، بخشنامه های متعددی از سوی سازمان بهزیستی جهت رعایت نکات بهداشتی به منظور حفظ جان و سلامت مددجویان به تمام استانها ابلاغ شد و از زمان ابلاغ این بخشنامه ها کارهای اجرایی آن در استان آغاز شد.

وی با اشاره به تعطیلی مراکز مختلف بهزیستی از جمله مهدکودک ها، مراکز حمایتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبت کرونا در مراکز شبانه روزی بهزیستی کرمانشاه نداشته ایم

مورد مثبت کرونا در مراکز شبانه روزی بهزیستی کرمانشاه نداشته ایم