مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-04-20اقتصادي

339 کودک زنجانی تحت پوشش طرح حامی قرار دارند


محمد محمدی قیداری روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: طرح حامی و حمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر یکی از طرح های موفق بهزیستی است که خیران حمایت های مالی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: طی ایام کرونایی نیز خیران این استان مشارکت فعالانه ای در جهت پیشگیری از ابتلای اقشار آسیب پذیر به این بیماری داشتند بطوریکه در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی 620 بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد و 240 میلیون ریال بین مددجویان توزیع شده است.

این مسؤول ادامه داد: تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی خود در رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند.

وی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حمایت بیشتر از اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر، جمع آوری، توزیع و اهدای کمک های مردمی از جمله برنامه های بهزیستی این استان است.

به گفته محمدی، طی سال گذشته یک هزارو 600 بسته معیشتی و بیش از سه میلیارد ریال کمک های نقدی خیران در بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد و امسال نیز باتوجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدگی بیشتر جامعه هدف، کمک های جمع آوری شده مردم به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

339 کودک زنجانی تحت پوشش طرح حامی قرار دارند

339 کودک زنجانی تحت پوشش طرح حامی قرار دارند