مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-20پزشكي

هیات پزشکی ورزشی زنجان در ایام کرونایی هم در کنار ورزشکاران است


بیتا بدلخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این هیات از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با جدیت هرچه تمام در سنگر بوده و نسبت به ارایه خدمات درمانی به ورزشکاران آسیب دیده ناشی از فعالیت های ورزشی که تحت پوشش هیات قرار دارند، اقدام می کند.

وی اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، مقررات بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را به منظور دور ماندن ورزشکاران مراجعه کننده از ویروس کرونا جهت دریافت خدمات درمانی مورد لزوم به جد رعایت می کند و تاکنون نیز مشکلی در این رابطه پیش نیامده است.

بدلخانی با تاکید براینکه هیات خود را در برابر ارایه خدمات و درمان ورزشکاران آسیب دیده، متعهد می داند، تصریح کرد: هیات پزشکی ورزشی زنجان به سلامت ورزشکاران توجه ویژه ای داشته و تلاش دارد فعالان این عرصه در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی و هزینه های پرداختی را نداشته باشند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، هزینه دریافت کارت بیمه ورزشی و تحت پوشش قرار گرفتن ورزشکاران به منظور دریافت خدمات درمانی از سوی این هیات را 200 هزار ریال اعلام کرد و گفت: متاسفانه برخی ورزشکاران نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی تمایل نشان نمی دهند و در نتیجه در مواقع آسیب دیدگی از مزایای آن بی نصیب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات پزشکی ورزشی زنجان در ایام کرونایی هم در کنار ورزشکاران است

هیات پزشکی ورزشی زنجان در ایام کرونایی هم در کنار ورزشکاران است