مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-20پزشكي

فرماندار: شهرستان ماهشهر از نظر بیماری کرونا در وضعیت پایداری قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محسن بیرانوند دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری ماهشهر اظهار داشت: بیماری کووید 19 در شهرستان ماهشهر در حال کنترل است و شیوع این بیماری در این شهرستان روند کاهش را به خود گرفته است.

وی افزود: تدابیری برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای اصناف به صورت جدی در نظر گرفته شده و بازرسی های روزانه با جدیت بیشتری از سوی بازرسان شبکه بهداشت در حال انجام است.

فرماندار ماهشهر ارتقاء سطح بهداشت عمومی در این شهرستان را در راستای مهار ویروس کرونا مهم ارزیابی کرد و گفت: در زمینه پیشگیری نیاز به تلاش بیشتری است و هر چقدر به قشر ضعیف با توزیع لوازم بهداشتی کمک کنیم می توانیم شهرستان را در برابر این بیماری ایمن کنیم.

بیرانوند تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از فردا سه شنبه به مدت یک هفته مواد ضدعفونی مورد نیاز این شهرستان را تامین خواهد کرد ضمن اینکه تهیه ماسک و دستکش را نیز متقبل شده است.

وی افزود:تعداد بهبودیافتگان از بیماری کرونا در بندرماهشهر رو به افزایش است ولی شهروندان باید برای مقابله با این بیماری هوشیار باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا این بیماری به طور کامل ریشه کن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: شهرستان ماهشهر از نظر بیماری کرونا در وضعیت پایداری قرار دارد

فرماندار: شهرستان ماهشهر از نظر بیماری کرونا در وضعیت پایداری قرار دارد