مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-04-20سياسي

اقدامات داوطلبانه طلاب در دوره کرونا، هجمه معاندان را خنثی کرد


حجت الاسلام حسن دهقان نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که طلبه های جوان در دوره شیوع ویروس کرونا به شکل داوطلبانه و با نیت خیرخواهانه در مراکز درمانی خدمات رسانی می کردند، شبکه های معاند و ضد انقلاب در افکار عمومی با طرح این پرسش که چرا این افراد غیرمتخصص به بیمارستان می روند، به دسیسه افکنی مشغول بودند.

وی اضافه کرد: انجام کارهای خدماتی از سوی طلاب در بیمارستان ها که زیر نظر پرستاران و کادرپزشکی انجام می شود، باعث شد تا توطئه شبکه های معاند و ضد انقلاب علیه نظام و انقلاب خنثی شود.

حجت الاسلام دهقان نژاد تصریح کرد: آنچه طلاب در این دوره انجام دادند، به جز ایجاد انگیزه معنوی و تقویت روحیه توکل و توسل چیز دیگری نبود و همه اقدامات در شهر و روستا به شکل جهادی صورت می گرفت.

این مسؤول با بیان اینکه رسانه های استان قزوین نیز تصویر خوبی از همدلی و خدمت رسانی نظام را در دوره بحران این بیماری به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا، به غیر از 2 رسانه در استان قزوین، فعالیت عمده رسانه ها در فضای مجازی و خبرگزاری های برخط نشان داد که انجسام و همدلی خوبی در جامعه ایجاد شده است.

حجت الاسلام دهقان نژاد تاکید کرد: در شرایطی که تمام ارکان نظام پای خدمت آمده و در حال کمک به همنوعان هستند، هرگونه تسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات داوطلبانه طلاب در دوره کرونا، هجمه معاندان را خنثی کرد

اقدامات داوطلبانه طلاب در دوره کرونا، هجمه معاندان را خنثی کرد