مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-04-20اقتصادي

لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها/تشدید نظارت بر نانوایی ها


در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور عرضه نان در بالاترین کیفیت و عالی ترین سطح بهداشت، نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در نانوایی های اردکان تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، در آستانه ماه مبارک رمضان، نخستین نشست کارگروه آرد و نان شهرستان اردکان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اردکان در این نشست بابیان اینکه تجربه کرونا نشان داد باید نظر کارشناسان و متخصصان را در زمینه های مختلف ملاک عمل قرار دهیم، افزود: اگر به دستورالعمل ها به صورت جدی نگاه نکرده بودیم مسلماً شاهد عواقب بدتری بودیم.

بهروز شهابی زاد گفت: لازم است دستگاه های نظارتی و بازرسی، رعایت پروسه های بهداشتی در تمام اصناف به ویژه نانوایی ها را به شدت پیگیری و نظارت کنند.

وی اظهار داشت: برای بررسی موارد بهداشتی نانوایی ها یک تیم اختصاصی تعیین شده است و هرگونه کوتاهی در این خصوص جبران ناپذیر و موجب برخورد جدی است.

فرماندار اردکان بابیان اینکه نان باید با بالاترین کیفیت، عالی ترین سطح بهداشت و باقیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: در ماه مبارک رمضان باید ساعت پخت نان در شهرستان طوری تنظیم شود که طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت و درعین حال مشکلی در تأمین نان برای مردم پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها/تشدید نظارت بر نانوایی ها

لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها/تشدید نظارت بر نانوایی ها