مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-04-20سياسي

امام جمعه سبزوار: قوانین دست و پاگیر مانع جهش تولید است


حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه روز دوشنبه در دیدار با معینهای سبزواری فعال در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، به نام گذاری سال جهش تولید اشاره و بیان کرد: حرکت در مسیر شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

وی همچنین جهش تولید را شتاب دهند حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی توصیف و بیان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی جامعه، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی از طریق حذف برخی قوانین پیچیده در دستگاههای اجرایی است.

امام جمعه سبزوار بر لزوم حمایت از طرح مثلث توسعه اقتصادی ابتکاری استاندار خراسان رضوی نیز تاکید و بیان کرد: این طرح که مورد حمایت همه مسئولان در سطح ملی، استانی و شهرستانی قرار گرفته تمایل بخش فعالان و دست اندرکاران خصوصی را برای سرمایه گذری افرایش داده است.

وی افزود: طرحهای سرمایه گذاری زیادی از سوی معینهای اقتصادی ارائه شده اندکه اجرای آنها با تسهیل قوانین و رفع موانع بانکی شتاب رشد اقتصادی را در خراسان رضوی بیشتر خواهد کرد.

بانک صنعت و معدن به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان سبزوار در طرح مثلث توسعه اقتصادی تعیین شده است.

این بانک در همین چارچوب تاکنون 21 سند همکاری را با سرمایه گذاری به ارزش 10 هزار و 860 میلیارد ریال در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سبزوار: قوانین دست و پاگیر مانع جهش تولید است

امام جمعه سبزوار: قوانین دست و پاگیر مانع جهش تولید است