مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-20اجتماعي

تهیه بسته های آموزشی برای دانش آموزان عشایر فارس


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس از پیش بینی بسته های آموزشی ویژه دانش آموزان عشایر با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کروناویروس خبر داد.

- محمد فیاض پور یکشنبه اول اردیبهشت به خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و تعطیلی مدارس و ارائه آموزش های مجازی، تمهیدات خاصی برای دانش آموزان عشایری در استان فارس اندیشیده شده است.

فیاض پور ادامه داد: واحد آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش عشایر فارس برای دانش آموزان مستعد عشایری در مناطق محروم که امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از شبکه های گسترده آموزشی ندارند، اقدام به تهیه بسته های آموزشی، دانلود برنامه های آموزشی و تهیه بروشورهایی در زمینه مسائل پرورشی، تربیتی و دانستنی های آموزشی کرده است.

او ادامه داد: این بسته های آموزشی و بروشورها از طریق راهبران آموزشی و همچنین آموزگاران به دانش آموزان مناطق محروم عشایری استان فارس ارائه شده و معلمان به صورت فردی به دانش آموزان آموزش می دهند.

تشکیل کمیته آموزش مجازی در استان، راه اندازی کارگروه علمی با هدف تدوین بسته های آموزشی و درس نامه، اختصاص بودجه اضطراری برای مناطق عشایری و خرید تجهیزات ارتباطی و ارسال به مناطق هدف و تشکیل مدارس دو یا سه نفره با رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بسته های آموزشی برای دانش آموزان عشایر فارس

تهیه بسته های آموزشی برای دانش آموزان عشایر فارس