مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-20فناوري

فعالیت مجدد بدافزاری که رمز عبور وای فای را سرقت می کند


بدافزاری که با محوریت سرقت اطلاعات شناسایی شده بود و می توانست به جمع آوری اطلاعات سیستم، رمزهای عبور وای فای، سرقت داده ها و متوقف کردن آنتی ویروس بپردازد، - بدافزاری که با محوریت سرقت اطلاعات شناسایی شده بود و می توانست به جمع آوری اطلاعات سیستم، رمزهای عبور وای فای، سرقت داده ها و متوقف کردن آنتی ویروس بپردازد، دوباره فعال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدافزار Agent Tesla سارق اطلاعات قابل خرید از فوروم ها و دارای قابلیت keylogging و تروجان دسترسی از راه دور است.

کی لاگر نوعی بدافزار است که می تواند هر چیزی را که با کی بورد تایپ می کنید، ضبط یا رکورد کند؛ کی لاگر هم می تواند به صورت یک سخت افزار کوچک به گوشی وصل شود، هم می تواند یک نرم افزار باشد که مخفیانه روی سیستم نصب شده باشد.

این بدافزار که حداقل از سال 2014 تاکنون فعال است و به تازگی در لیست 10 مورد از رایج ترین تهدیدات رتبه دوم را به خود اختصاص داده است، اخیرا نه تنها لیستی از وای فای های دردسترس و رمزهای عبور هر پروفایل، بلکه اطلاعات گسترده ای را در مورد مرورگرها، نام کاربری، نام رایانه، نام سیستم عامل، معماری CPU، رم و غیره را نیز استخراج می کند.

برخی از انواع جدید بدافزارهای سرقت اطلاعاتی Agent Tesla اکنون دارای یک ماژول اختصاصی برای سرقت رمزهای عبور وای فای از دستگاه های آلوده هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد بدافزاری که رمز عبور وای فای را سرقت می کند

فعالیت مجدد بدافزاری که رمز عبور وای فای را سرقت می کند