مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-04-20اجتماعي

رعایت فاصله های اجتماعی از شیوع کرونا جلوگیری می کند


رعایت فاصله های اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری از شیوع کرونا جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اقبال عباسی ظهر دوشنبه در آیین افتتاحیه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد)، اظهار داشت: این نوع آموزش، کار جدید و ارزشمندی است و برای روزهای کرونایی نیز مفید است.

وی افزود: آموزش و پرورش نشان داد در بحرانی ترین روزها می توان دانش آموزان را تعلیم داد و مهم تر اینکه در این نوع آموزش ارتباط با خانواده ها نیز برقرار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اکنون باید فاصله اجتماعی رعایت شده تا بیماری شیوع نیابد از طرفی خانواده ها نگران فرزندان هستند و آموزش از طریق فضای مجازی کمک می کند تا هم فاصله رعایت شده و هم نگرانی ها برطرف شود.

وی بیان کرد: این موارد به رییس جمهور گزارش داده شده و عجله ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیست تا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد نشود و خوشبختانه بستر آموزش مجازی فراهم است اما طبیعی است که ایراداتی وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کرونا، فرصت هایی در حوزه های کسب و کار بهداشت و درمان و … ایجاد کرد و متوجه بسیاری ایرادات در حوزه های مختلف شدیم و دولت در این دوران متوجه شد که بسیاری بسترها را برای روز مبادا توسعه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت فاصله های اجتماعی از شیوع کرونا جلوگیری می کند

رعایت فاصله های اجتماعی از شیوع کرونا جلوگیری می کند