مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:162020-04-20سياسي

مشارکت اصحاب رسانه آبادان در پویش اهدای خون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آبادان از جمله خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر آبادان در راستای اعلام نیاز مرکز انتقال خون شهرستان آبادان با حضور در این پایگاه در پویش مردمی اهدای خون مشارکت کردند.

در پی اعلام کمبود خون از سوی سازمان انتقال خون کشور در روزهای شیوع ویروس کرونا ، پویش اهدای خون از سوی اقشار مختلف مردم شهرستان آبادان مورد استقبال قرار گرفته است.

فعالان رسانه ای و کارکنان روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان آبادان هدف از شرکت در این پویش را ترویج فرهنگ اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند اعلام کردند.

برنامه اهدای خون فعالان رسانه ای و روابط عمومی ها با همکاری مرکز انتقال خون آبادان به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون، هر ساله در چندین نوبت انجام می شود.

رییس سازمان انتقال خون آبادان به کاهش 50 درصدی خون گیری در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در همین زمان اشاره کرد و گفت: به طور متوسط هر هفته 100 واحد خون در آبادان مورد نیاز است.

سحر مقبلی با بیان اینکه مردم نگران انتقال بیماری کرونا از طریق اهدای خون نباشند گفت: بیماری از طریق خون منتقل نمی شود و علاوه بر آن سالن سازمان انتقال خون آبادان به طور مستمر ضدعفونی و مردم از این بابت نگران انتقال بیماری در این مکان نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اصحاب رسانه آبادان در پویش اهدای خون

مشارکت اصحاب رسانه آبادان در پویش اهدای خون