مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-04-20اجتماعي

تمامی دانش آموزان اتباع خارجی مازندران تحت پوشش آموزش مجازی هستند


سید عیسی میرشفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری حدود یک هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس مازندران تحصیل می کنند که متاسفانه انها نیز تحت تاثیر تعطیلی مدارس ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بستر حضور تمامی دانش آموزان اتباع خارجی در شبکه آموزش دانش آموزی موسوم به شاد فراهم است ، افزود: آنها نیز به صورت باقی دانش آموزان می توانند در این سامانه ثبت نام و فعالیت کلاسی خود ار از سر بگیرند.

معاون آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت: بر اساس آخرین پویش ها تقریبا تمامی دانش اموزان اتباع خارجی در مازندران نسبت به امکانات آموزش مجازی مانند موبایل برخورار هستند و در شبکه ملی شاد ثبت نام کردند.

میرشفیعی با بیان اینکه فقط 2 درصد دانش اموزان ابتدایی از امکانات آموزشی برخوردار نیستد، افزود: متاسفانه هنوز بسیاری از دانش آموزان به شبکه ملی شاد نپیوستند که نشان از سهل انگاری دانش آموز، والدین و معلمان دارد.

او با اشاره به اینکه برای این دست از دانش آموزان، آموزش از طریق راهبران آموزشی تدارک دیده شد، گفت: در صورت عادی شدن شرایط حتما کلاس های جبرانی برای آنها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دانش آموزان اتباع خارجی مازندران تحت پوشش آموزش مجازی هستند

تمامی دانش آموزان اتباع خارجی مازندران تحت پوشش آموزش مجازی هستند