مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-04-20اقتصادي

تمدید دو ماهه مهلت پرداخت حق بیمه اسفندماه روستاییان و عشایر


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از تمدید دو ماهه مهلت پرداخت حق بیمه اسفندماه روستاییان و عشایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی شیرکانی، از تمدید مهلت پرداخت حق بیمه افرادی که در اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت حق بیمه خود را نداشته اند، خبر داد.

شیرکانی افزود: در راستای حمایت از مردم عزیز کشورمان در مقابل شیوع ویروس کرونا، برای آن دسته از بیمه شدگانی که در اسفندماه نتوانستند حق بیمه خود را بپردازند و دچار وقفه بیمه ای شده اند، مهلت دو ماهه ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این افراد تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ های سال گذشته اقدام نمایند و در صورت واریز، وقفه ای در سوابق بیمه ای آنها به وجود نخواهد آمد و جریمه ای شامل حال شان نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، پیش از این نیز اقدامات موثری در راستای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تمدید سه ماهه قرارداد کارگزاری های صندوق، ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی، توزیع مواد ضدعفونی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید دو ماهه مهلت پرداخت حق بیمه اسفندماه روستاییان و عشایر

تمدید دو ماهه مهلت پرداخت حق بیمه اسفندماه روستاییان و عشایر