مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-20اجتماعي

تاکید بر تکمیل خطوط 6 و 7 مترو/ پیگیری نوسازی تاکسی های فرسوده


معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تکمیل یکی از خطوط 6 و 7مترو با سرمایه گذاری بخش خصوصی، ورود 1000 دستگاه اتوبوس ونوسازی تاکسی های فرسوده به عنوان اولویت های این معاونت نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت، پیش از ظهر دوشنبه (اول اردیبهشت) با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران حوزه ترافیک در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد.

سید مناف هاشمی در این جلسه با اشاره به دو مقوله کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا به عنوان دو مطالبه اصلی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری که در حکم شهردار تهران هم به آن تاکید شده است، گفت: رفع این دو معضل، محور اقدامات مجموعه حمل و نقل است.

به عنوان مثال؛ اکنون که در شرایط حساس کنونی و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح های ترافیکی اجرا نمی شود، به روایت پلیس راهور تهران بزرگ بیش از 70 درصد بار ترافیکی سطح شهر افزایش یافته است که نشان می دهد باید تصمیماتی در این حوزه گرفته شود که آرامش و آسایش، امنیت و ایمنی، ارتقای کیفیت زندگی و در نهایت، کاهش آلودگی هوا و کنترل ترافیک را برای شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تکمیل خطوط 6 و 7 مترو/ پیگیری نوسازی تاکسی های فرسوده

تاکید بر تکمیل خطوط 6 و 7 مترو/ پیگیری نوسازی تاکسی های فرسوده